Angkringan Mbah Mo – Stand-up Comedy

vicoDik Sum, duweni kareman nonton stand-up comedy. Dagelan cerdas sing lagi booming wektu saiki. Aku lan di Sum dadi korban angkringane Mbah Mo sing saben malem Minggu lan malem Senin tansah nonton bareng dagelan mau. Lan dino kang wus dianti-anti mau wis tekan, lan sing dadi kembang panggung VICO. Durung ngomong wae kabeh para penonton wis ngguyu, nulat lageyane Vico.

Vico jupuk tema, Cinta Segitiga. Kaya padatan, Vico munggah panggung banjur uluk salam,

Vico: “assalamu’alaikum …..”
Audiens: “wa’alaikum salam…..”

Vico: “nama aku vico, nama kamu siapa???”
Audiens: “..^%@$#$%#^!@%&@&…. .. .. ”

Vico: “Kok gak ada yang jawab? namanya beda-beda ya?” makanya kalo punya nama tuh sama, jadi kalo aku tanya bisa jawab!”
Auduiens: “..^%@$#$%#^!@%&@&…. .. .. ”

Iku mau salah sawijine pawongan kang melu lomba dagelan ngandeg (stand-up comedy) ing salah sawijine stasiun tivi swasta. Aku lan dik Sum salah lorone fans kang kesengsem marang vico kang pinter anggone ndagel, ora garing, kreatif lan gawe kepingkel-pingkel sing pada nunggu munggah panggung.

Saka bahan ndagel kang sederhana dadi dagelan sing cerdas, marahi sing nonton nganti atos wetenge saking akehe sing ngguyu. Lan mangkene Cinta Segitigane Vico.

Vico: “aku itu punya cinta segitiga, yaitu antara aku, botol dan tutup botol”
Auduiens: “..^%@$#$%#^!@%&@&…. .. .. ”

Vico: “botol dan tutup botol iu sudah bersatu sejak dari pabrik, tapi karena aku haus aku beli juga!”
Auduiens: “..^%@$#$%#^!@%&@&…. .. .. ”

Vico: “bang, beli minum!….. nih, katanya abangnya. Botol saya buka…kreakkkll…. tidakkk!!!…..”
Auduiens: “..^%@$#$%#^!@%&@&…. .. .. ”

Vico: “iya, karena sejak dari pabrik, terus pindah ke distributor sampe ke pengecer baru kali ini anta botol dan tutul botol berpisah! karena haus, saya langsung minum dari tutup botol..glegg..gleggg..glegg..muachhh. Itu tutup botol langsung posesif, karena dia pikir botol itu aku cium. ya udah, akhinyr tutup botol aku cium juga…muachhh…”
Auduiens: “..^%@$#$%#^!@%&@&…. .. .. ”

Vico: “Aku kan orangnya gak mau susah, gak mau macem-macem… akhirnya itu botol sama tutup botol saya tutup lagi, eh tutup botol ngomong sama tuh botol, ngapain kamu cium Vico?? ya udah akhirnya aku buang aja tuh botol sama tutupnya”
Auduiens: “..^%@$#$%#^!@%&@&…. .. .. ”

Mengkono critane dagelan ngadeg mau, mula yen malem minggu lan malem senin aku tansah nunggu acara iki, mligine nunggu Vico manggung. end

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s