KALE RATUNING SAYURAN IJO

kale++

Foto by google

Kale saiki lagi dadi ratuning sayuran ijo, lan iki paedahe sayuran godhong kale sing duweni sepuluh paedah tumrap kasarasan:

  1. Kale kalorine sithik, akeh serate lan ora nduweni gajih/lemak. Secangkir kale mung nduweni 36 kalori, 5 gram serat lan 0 (nol) gajih/lemak. Iki prayoga kanggo bantu pencernaan lan kandungan serate bisa nglunturake lemak kang ora apik kanggone badan salira. Tanduran kale iki duweni kandungan nutrisi kang akeh, kayata: vitamin, folat lan uga magnesium kaya katulis ing ngisor.
  2.  Kale nduweni zat besi kang ora sithik. Zat besi kang ana ing kale luwih akeh tinimbang daging sapi. Zat besi prayoga tumrape kesarasan kayata kanggo nggawe hemoglobin lan enzim, nggawa oksigen ing saranduning awak, nuwuhake sel-sel, manfaate ati (lever) lan isih akeh maneh liyane.
  3. Kale ngandung vitamin K kang akeh. Panganan kang ngandung vitamin K bisa bantu saka akehe penyakit kanker. Iki mau uga dibutuhake kanggo paedahe awak ing antarane kasarasane balung ngenthelake getih. Kejaba nambah vitamin K bisa uga kanggo bantu wong kang duwe penyakit Alzheimer.
  4. Kale uga pinanggka antioksidan kang prayoga. Antioksidan, kayadene karotenoid lan flavonoid kang bisa bantu ngelindungi saka akehe penyakit kanker.
  5. Kale pinangka panganan anti-inflamasi kang gedhe. Secangkir diisi kanthi 10% saka RDA saka omega-3 asam lemak, sing bantu nglawan arthritis, asma lan gangguan autoimun.
  6. Kale uga prayoga tumrape kardiovaskular. Mangan kale kang akeh bisa bantu ngurangi kadar kolesterol.
  7. Kale nduweni kandungan vitamin A kang akeh. Vitamin A prayoga banget kanggo paningal panjenengan, kulit sarta mbantu nyegah paru-paru lan kanker tutuk (rongga mulut).
  8. Kale kanthi vitamin C kang akeh. Iki bisa mbantu njaga awak (kekebalan tubuh), metabolisme lan uga kekurangan cairan (dehidrasi).
  9. Kale ngandung kalsium kang luwih. Per kalori, kale ngandung kalsium luwih akeh tinimbang susu, kang mbantu balung kang kropos, nyegah osteoporosis lan njaga metabolisme supaya sehat. Vitamin C uga mbantu balung kang prayoga lan ndadekake ugel-ugel tansah fleksibel.
  10. Kale pinangka detox panganan. Kalenduweni kandungan serat lan belerang, prayoga tumrape detoksifikasi badan lan njaga ati/lever panjenengan seger kuwarasan.

 

Sumber: http://www.mindbodygreen.com/

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s